Er werden tijdens de vergadering geen opmerkingen gemaakt over de redactie van het zittingsverslag van de voorgaande OCMW-raadszitting.
Artikel 32 van het decreet lokaal bestuur van 22 december 2017: De notulen en het zittingsverslag van de vergadering van de OCMW-raad wordt onder de verantwoordelijkheid van de algemeen directeur opgesteld overeenkomstig artikel 277 en 278 van het decreet.
Behalve in spoedeisende gevallen wordt het zittingsverslag van de vorige vergadering ten minste acht dagen voor de dag van de vergadering ter beschikking gesteld van de gemeenteraadsleden. Het huishoudelijk reglement bepaalt de wijze waarop de notulen en het zittingsverslag ter beschikking worden gesteld. Als een OCMW-raadslid daarom verzoekt, worden de notulen en het zittingsverslag elektronisch ter beschikking gesteld.
Elk OCMW-raadslid heeft het recht tijdens de vergadering opmerkingen te maken over de redactie van de notulen en het zittingsverslag van de vorige vergadering. Als die opmerkingen door de OCMW-raad worden aangenomen, worden de notulen en het zittingsverslag in die zin aangepast.
Als er geen opmerkingen worden gemaakt over de notulen en het zittingsverslag van de vorige vergadering worden de notulen en het zittingsverslag als goedgekeurd beschouwd en worden ze ondertekend door de voorzitter van de OCMW-raad en de algemeen directeur. Als de OCMW-raad bij spoedeisendheid is samengeroepen, kan de OCMW-raad beslissen om opmerkingen toe te laten op de eerstvolgende vergadering.
Het zittingsverslag van de voorgaande OCMW-raadszitting moet goedgekeurd worden.
De OCMW-raad keurt het zittingsverslag van de OCMW-raadszitting van 20 februari 2025 goed.