Er werden tijdens de vergadering geen opmerkingen gemaakt over de redactie van het zittingsverslag van de voorgaande gemeenteraadszitting.
Artikel 32 van het decreet lokaal bestuur van 22 december 2017: De notulen en het zittingsverslag van de vergadering van de gemeenteraad wordt onder de verantwoordelijkheid van de algemeen directeur opgesteld overeenkomstig artikel 277 en 278 van het decreet.
Behalve in spoedeisende gevallen wordt het zittingsverslag van de vorige vergadering ten minste acht dagen voor de dag van de vergadering ter beschikking gesteld van de gemeenteraadsleden. Het huishoudelijk reglement bepaalt de wijze waarop de notulen en het zittingsverslag ter beschikking worden gesteld. Als een gemeenteraadslid daarom verzoekt, worden de notulen en het zittingsverslag elektronisch ter beschikking gesteld.
Elk gemeenteraadslid heeft het recht tijdens de vergadering opmerkingen te maken over de redactie van de notulen en het zittingsverslag van de vorige vergadering. Als die opmerkingen door de gemeenteraad worden aangenomen, worden de notulen en het zittingsverslag in die zin aangepast.
Als er geen opmerkingen worden gemaakt over de notulen en het zittingsverslag van de vorige vergadering worden de notulen en het zittingsverslag als goedgekeurd beschouwd en worden ze ondertekend door de voorzitter van de gemeenteraad en de algemeen directeur. Als de gemeenteraad bij spoedeisendheid is samengeroepen, kan de gemeenteraad beslissen om opmerkingen toe te laten op de eerstvolgende vergadering.
Het zittingsverslag van de voorgaande gemeenteraadszitting moet goedgekeurd worden.
De gemeenteraad keurt het zittingsverslag van de gemeenteraadszitting van 20 februari 2025 goed.